lauantai 26. marraskuuta 2011

Aamunkoi


Twilightiin hurahtaneita? :D Vampyyrit vaan vie mennessään. Meikäläinen on myös hurahtanut Vampyyripäiväkirjoihin... Twilight kirjat on kaikki luettu ja leffat seurattu. Tänään oli vuorossa Aamunkoin (Breaking dawn) eka osa ja arvosteluista viis, meitsi tykkäsi! Odotukset ei ollut korkealla viimeleffan jäjiltä, koska mun mielestä Epäilys (Eclipse) ei ollut järin hyvä elokuvana, se oli tylsä suorastaan. Kirjat on tosin kaikki olleet hyviä ja mukaansa tempaavia. Aamunkoi ei tosiaankaan ollut pettymys vaan henkeä salpaava leffakokemus, jossa jännityis pysyi koko leffan ajan ja nyt ei malttaisi odottaa toista osaa. Leffa oli mun mielestä hienosti kuvattu, ei mikään läpihuutojuttu. Mun mielestä tuo kolmas leffa, epäilys oli turhan kesy verrattuna ihan kirjankin tarinaan, vaikkakaan leffa ei ole sama asia kuin kirja, mutta tämä ei nyt enää ollut liian kesy. Epäilyksestä epäilin onko yritetty tehtdä lapsiystävällisempää leffaa kirjasta joka kuitenkin lupasi ihan muuta, mutta tämä nyt ei ihan kovin nuorille välttämättä olisi ainakaan enää sopinut. Tietenkään leffa ei ole ikinä sama kuin kirja, joskus leffa tuottaa pettymyksen, joskus ei ja nyt se ei tuottanut pettymystä.


Vinkkinä sanoisin, ettei muuten kannata heti lopputekstejen alettua livistää leffasta tiehensä, pientä esimakua kakkososasta tiedossa :)

2 kommenttia:

  1. Olin kans tosi positiivisesti yllättyny! Nimenomaa juuri siksi ku se edellinen oli musta ihan kyllä ala-arvonen. Ja koska ne kirjat on ihan eri luokkaa ku mitkää näist leffoist...

    Mitä siellä lopputekstien jälkeen oli? Mä oon nähny vaan semmosen netistä imastun version ja se loppu heti ku se varsinainen elokuva loppu...

    VastaaPoista
  2. Siel oli peini pätkä kakkosleffasta. Pätkässä näytettiinn Voltureita, he haluavat jotain jota Culleneilla on.... :)

    VastaaPoista