lauantai 13. lokakuuta 2012

Epäonnistumisen päivä

Jos ei yritä ei voi epäonnistua, mutta ei onnistuakaan!

Tänään on virallinen epäonnistumisen päivä! Yleisesti Suomalainen yhteiskunta ei ole hyväksynyt epäonnistumisia ja tämä onkin aiheuttanut sitä että epäonnistumisen pelko estää monia yrittämästä jotain uutta ja haastamasta itseään sekä laittamasta itseään likoon uusissa asioissa. Varmoja valintoja tekemällä ihminen kuitenkin usein menettää mahdollisuuden kokea uusia asioita, kehittyä ja toteuttaa unelmansa sekä onnistua. Epäonnistumista ei tarvitse pelätä, koska siitäkin voi oppia uutta ja se on kasvattava kokemus. 

Itsensä haastaminen ja omien haaveiden tavoittelu johtaa auttamatta aika ajoin epäonnistumiseen. Ilmapiiri, jossa ihmisiä kannustetaan haastamaan itsensä, yrittämään uusia asioita ja ratkaisemaan eteen tulevia haasteita avaa ovet lukemattomiin mahdollisuuksiin ja kokemuksiin. Rohkeuden ja riskinoton ilmapiiri houkuttelee esiin ihmisen todellisen potentiaalin. Sen ansiosta kuka tahansa saa oppia inhimillisistä virheistään itseään soimaamatta ja lopulta saavuttaa unelmansa.

Haasta siis itseäsi ja kannusta muita. Älä lannista itseäsi, äläkä muita. Toisia tukemalla saa itselleenkin hyvää mieltä ja itseään haastamalla kokee uusia kokemuksia, saavuttaa uusia mahdollisuuksia ja kehittää itseään.

Partiolaisten Kunnallisvaalipaneeli lasten ja nuorten asioista. Satsataan lapsiin ja nuoriin, niin satsataan tulevaisuuteen!

Itse olen pistänyt itseni tänä syksynä kunnolla likoon kun olen lähtenyt Kunnallisvaaliehdokkaaksi. Olen kokenut lukuisia jännittämisen momentteja vaaleihin liittyen. Olen kuitenkin uskaltautunut kampanjoimaan, kirjoittamaan poliittisia blogitekstejä sekä mielipidekirjoituksia lehtiin. Olen uskaltanut lähestyä ventovieraita kampanjoidessani, tarttua omana itsenäni mikkiin Porin keskustassa ja tänään olen uskaltanut ensikertaa osallitua Vaalipaneeliin! Kahden viikon päästä vaalikampanja saa päätöksen ja on tulosten aika, voin kuitenkin jo sanoa oppineeni paljon uutta ja kasvaneeni jälleen ihmisenä. Uusien kokemusten myötä on myös syntynuyt uusia tuttavuuksia. Kaikenkaikkiaan tämä kokemus on siis minua jo nyt paljon rikastuttanut. Positiivisella energialla ja päättäväisyyden tarmolla jatketaan! 

outivehmaskangas.fi/ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti